Skip to main content

Taip ir ne

Viskas, my blog is getting random. Arba pavasaris daro savo? Arba negera mėnulio fazė? O gal tiesiog tingėjimas (that must be it)? Įrašai darosi vis labiau ne į temą. Bet aš juk jus perspėjau apie tai pirmame poste. Dar vienas neatsiejamas nuo bloginimo dalykas yra tagai. Manęs, aišku, niekas asmeniškai netagino, bet negaliu atsispirt vienam kvizui, keliaujančiam per visus mano stebimus tinklaraščius. Jis vadinasi TAIP ir NE! Kiek daug ir mažai pasakoma šiais žodžiais. Esmė, kad reikia surašyti 5 never ir always. Ką visada vilkite, vilkėjote ir vilksitės, ir ko neapsirengtumėte jokiais būdais. Mano humble opinion:

TAIP

1. Oxfordai. Šitie bateliai patys geriausi ir nuostabiausi, tie žema-, tiek aukštakulniai. Dar pridėčiau ir paprastus juodus batukus.

2. Juodos pėdkelnės. Man taip pat patinka ir spalvotos, kurių ir turiu, ir nešioju daug, bet geriausios iš geriausių liks juodos matinės. Su viskuo ir prie visko, skant.

3. Laikrodis. Jaučiuosi lyg ką pametus, kai iš namų išeinu be laikrodžio ant rankos. Visai nieko būtų turėti ir senovišką-laikrodį-su-grandinėle, bet rankinis visada išgelbės, kai nesugalvoju, kokį aksesuarą pasirinkti.

4. Tušas. Kartais kartu su akių pieštuku. Ypač kai tenka išlysti į viešumą užsimiegojus.

5. Nėriniai, raukiniai, tiuliai etc. Čia jau mano guilty pleasure ir slapta aistra. Šitas visokių puošmenų noras ateina iš mano didelios istorinio kostiumo manijos...Viktorijos laikais gyventi norėčiau vien dėl suknelių!

NE

1. Golfai. Arba megztiniai atverčiamom apykaklėm, kad nereikėtų žargoniškai sakyti. Nieko nėra baisiau ir nepatogiau už golfus. Juos velkantis elektrinasi plaukais, jie prigludę prie kūno ir nepatogūs.

2. Uggai. Nepatinka man jie ir viskas. Kaip ir visi kiti eskimų batai. Eskimų batai gal ir gerai, ir šilta, ir patogu nešioti žiemą, kai yra sniego, bet kai lauke virš dvidešimt, į juos bloga žiūrėti.

3. Gariūnų stiliaus puošmenos. Tie visokie pablizginti, paauksuoti, pasidabruoti, gėlytėm, swarowskiais, gabanom apkaišioti rūbeliai, bateliai, rankinukai.

4. Džinsai. Ir tai tik dėl to, kad kai pirmą kartą po labai ilgo laiko juos užsivilkau, man tą dieną labai nesisekė. Priėmiau tai kaip ženklą.

5. Kepurės su snapeliu. Mano įsivaizdavimu jos tinka tik beisbolo žaidėjams.

Tataigi, prisiminkim, kad čia surašyti nuostatai nėra galutiniai ar tuolab visuotiniai ir, kad visai įdomu būtu jei ir kiti(-os) manytų save esant užtagintais bei susirašytų savo penketukus. ;D

Comments

GinCherry said…
Mnao taip ir ne būtų labai panašūs, su mažais pakeitimais :) O golfas mano akimis žiūrint yra visiškas nesusipratimas, nesuprantu šio rūbo paskirties ir grožio...
Lady said…
svarbiausia, kad labai nepatogus jie! del 'ne' manau nesunku bendraminciu rast, o kad ir 'taip' variantai tinka, labai smagu:D
Anonymous said…
o va as kaip mextu golfus:D man kazkaip nera nieko dailiau uz 90's sharonstoniska mada kai kaklo talija isgrazina juodas siluetas XD~~~

sep
Anonymous said…
viskam pritariu, tik juodus golfus tai myliu:)

Popular posts from this blog

GDPR information regarding this website

So, my darlings, by now you all know about the implementation of EU's brilliant GDRP polocy. To comply with it, as I am using some AdSense on here I am including a link to Google Help page to help you understand what and how it does it. If you choose yo click the link some information might be collected off you by the thrid party. Can't tell, what it is, as I am a mere blogger who has not posted here anything since 2014. And since this blog is not even very activr, I have never been able to monetize off those ads. So there you have it. Here is the link below you need to click to read all about how to protect you data while using and reading this blog: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Vasara 2014

Kiekvieną vasarą Liepos pirmoje pusėje vykstu namo į Lietuvą atostogų. Tai mano gimtadienio metas, dar niekada neteko šiuo metu dirbti, visada pavykdavo gauti nors mažas atostogas. Pasisekė tiems Liepos kūdikiams. Tikrai nuostabus metas švesti gimtadienį; vidurvasaris, šilta, žalia, kvepia, dūzgia bitės, visi laimingi ir patenkinti.  Šiais metais atostogų proga nuvykome į Nidą. Kartą jau esu ten buvusi, bet dabar mane užbūrė ta neišpasakyta ramybė ir gamtos gražumas. Tikrai gražiausia vieta Lietuvoje. Nors kopos įspūdingos bei turi kažkokio nepakartojamo magnetizmo, mane labiausiai užbūrė Juodkrantės krantinė. Taip tyku, jog galima valandų valandas sėdėti ant suolo stebint švelniai raibuliuojančias bangeles. Gali būti, jog man reiketų gyventi kur nors prie vandens, o ne dūzgiančiame didmiestyje.  Pačios atostogos buvo ramios, bet turiningos. Jokių vakarėlių ar pašėlusių nuotykių, tik smagiai praleistas laikas su šeima ir senai matytais draugais. Be Nidos dar aplankiau Kauną, k

Senieji Šiauliai

Gal kas ir nežino, tačiau iš prigimimo aš esu šaulietė. Dėl to radus ką nors naujo/seno/įdomaus apie savo gimtą miestą visada apsidžiaugiu. Kaip ir šį kartą iškapsčiusi daug senų gražių Šiaulių nuotraukų. Tada turgaus aikštė, dabar Prisikėlimo. Šalia Petro ir Povilo katedros stovėjo cerkvė, kuri vėliau nuboginta prie senųjų kapinių. Bijau suklysti, bet man rodos, Policijos gatve vadinosi dabartinė Vasario 16-osios, jei kas žino geriau, pataisykit! Dešinėje pusėje sinagoga. Kaip matome iš užrašo nuotraukos viršuje, kamputyje, žydų gimnazija. Dabar tęstinių studijų centras or something. Mano mokykla. Mergaičių gimnazija. Dabar Didždvario gimanzija, pavadinta pagal įkūrėjų Zubovų valdą, kurioje ir buvo įkurdinta. Vėlgi, aš manau, kad čia Vasario 16-osios g-vė. Va, štai šita tikrai Vasario, pagal bažnyčios padėtį. Vaizdelis po IIPK. Gražus istoristinis Kagano banko pastatas, deja, neišlikęs ir, deja, nežinau, kur stovėjęs. Vėl norėčiau paklausti žinančiu. Taigi, gal kas turite daugiau ar